2013. július 25., csütörtök

Kritika#42"Change My Life"

Sziasztok :) Új vagyok itt ,  és kritikával , gifekkel , hátterekk , karakterekkel fogok foglalkozni . Valamint néha fejlécet is fogok készíteni . Remélem tetszeni fognak a bejegyzéseim ;)
xoxo Flóra




A blog : KAT!

Kinézet:   A fejléced nekem tetszik , viszont talán egy icipicit túlzsúfolt , és túl nagy is.  De a háttér borzalmas ... Változtasd meg , mert nagyon rossz , nem is illik hozzá , pluszba még bántja egy kicsit a szemet is . Na modulok és satöbbi . Borzasztó ! Hatalmas összevisszaság van a blogodon ! Rakd egymás alá a modulokat , és fontossági sorrendben rakd őket . Változtasd meg az egeret is . A betűk színe bántja a szemem , rosz vollt így olvasni ! És ha egy blog így néz ki , az olvasó úgy gondolja , nem is érdemes olvasni .

10/4

A történet : Amikor elolvastam a The Story modult , nagyon megtetszett a történet . De aztán csalódnom kellett . Sajnálom ez az én véleményem , remélem nem haragszol meg . Nem bírtam olvasni , amiben nagy szerepett játszott a betűk színe is (fájt tőle a szemem meg a fejem is)  . Untam . Olvasható volt , de unalmas . És ha az olvasó unja a részt , a következőt már nem is olvassa el .

10/6

Összhang: Hát , sajnálom , de nem tudok többet adni :/

10/5

Összesen: 30/15

Remélem azért nem hagyod abba , hiszen minnél tovább írsz , annál többet fejlődsz . Remélem hogy megfogadod a tanácsaimat , és folytatod . 

További jó blogolást. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése