2013. augusztus 22., csütörtök

Jelentkezés hosszabb idő után

Sziasztok egy ideje eltűntem és ennek az oka, hogy voltam nyaralni hosszú ideig ahol nincsen net tehát nem tudtam szerkeszteni a blogot. Most egy kicsit gyakoroltam a Photoshop CS3-as verziójával és mondjuk úgy fejlődtem egy kicsit és talán ismét tudok segíteni a fejléc készítésen Dorxynak. A blog is átalakult egy kicsit őszies stílusba, igaz még nyár van, de nem baj. Lenne egy kérdésem: Van bármilyen óhaj-sóhaj?
Miket szeretnétek, hogy hozzak? Tudok hozni: rendezett képeket, gif-eket, karaktereket, háttereket, png-ek vagy éppen szöveg brush-okat. Bátran lehet kérni a dolgokat, csak írjátok meg ide hozzászólásba.


Azért ha megnézzük van egy kis különbség a kettő között:D

2013. Március 01.









2013. Augusztus 22.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése