2013. április 1., hétfő

Kritika#1 - Érzelmek Viharában

A blog: KATT

Kinézet: Írtad, hogy már rendeltél fejlécet így abba nem szólok bele.A mostani háttér helyett válassz majd szerintem olyat ami menni fog a fejléchez, mert ez a kép szép, viszont nem háttérnek való.A moduloknál a blog archívumot én felcserélném a rendszeres olvasókkal valamit ugyan akkora képekből raknám össze a szereplőket.Az ottani szöveget /rendszeres feliratkozók,blog archívum+szereplők neve/ emeld ki, hogy jobban látszódjanak.Ezeket leszámítva rendezett a blogod és el lehet rajta igazodni.
10/7

Sztori: Elolvastam a prológust+a második részt és annyira magával ragadott, hogy tovább olvastam.Nagyon jól írsz bár figyelj arra, hogy a mondatot mindig nagy betűvel kezd.Mindig izgalmas részeknél hagyod abba az éppen adódó szemszöget ami csak felkelti az olvasó figyelmét.A részek nem túl hosszúak viszont nem is rövidek.Helyesírási hibát nem nagyon találtam benne.Amúgy nem értem miért csak 4 feliratkozós van amikor jól írsz.Semmi kivetni valóm nincs a sztorival.
10/10

Összhang: A barnás háttér és a kék nem nagyon illik össze.Arra mindig figyelj, hogy a színek passzoljanak egymáshoz, mert akkor sokkal mutatósabb lesz a blogod.Pár kép a sztoriba mindig nagyon jó ötlet, mert feldobja a kinézetet.A kinézetben a többi dolgot leírtam.
10/8

Összesen:30/25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése