2013. április 1., hétfő

Kritika#2 - I wanna be your last first kiss

A blog: KATT

Kinézet: A zene lejátszó teljesen el van csúszva, de lehet, hogy csak nekem.Ha van zene lejátszód akkor nem kell a Navbar.A karaktereket egy méretűre kellene vágni.A blog archívumot és a közvélemény kutatást nem a blog aljára kell tenni hanem a tetejére.A te blogodnál mivel négy modul van ezért így lenne helyes:
-Közvélemény kutatás
-Blog archívum
-Szereplők
-Te
Szerintem a hátteret váltsd le és készíts/készíttess hozzá egy megfelelő fejlécet.Vagy ha mindenképpen szeretnéd ezt a hátteret akkor csak fejléc kell.A színek azok jók, de szerintem ez az alap kinézet.Mondjuk azt nem értem, hogyha rózsaszínes a blog akkor a linkek miért kékek.Inkább valami sötét rózsaszínes vagy lilásabb lehetne.
10/4

Sztori: Amit nagyon hiányolok az egy rövid bevezető és pár infó a szereplőkről.Ellenben egyedi a blogod ami egy jó pont.Arra viszont ügyelj, hogy nem kell semmiből három.Itt a kérdőjelekre és a felkiáltó jelekre utalok.Amilyen egyedi a blog olyan jó is.Helyesírási hiba alig van benne.A képek a fejezetekben ízlésesen elegendőek, viszont kicsit rövidek a részek.
10/9

Összhang: Ha figyelsz azokra a dolgokra amiket leírtam a kinézetnél akkor sokkal jobban fog kinézni a blogod külseje.Mivel eddig nem írtál semmit a szereplőkről ezért szerintem csinálhatnál nekik egy külön oldalt ahol jellemezheted őket.
10/2

Összesen: 30/15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése