2013. június 6., csütörtök

Kritika #18

A blog: KATT

Kinézet: Sokáig néztem a fejléced, nem tudtam eldönteni, hogy jó-e vagy sem. Majd hosszas bámulás után rájöttem hogy tetszik, olyan titokzatos az egész. Kevés ilyen típusú fejléccel találkoztam. Iszonyatosan tetszik, ahogy meg van szerkesztve, az effektusok is bámulatosak. Ha te csináltad, akkor gratuláció, ügyes vagy! Viszont javasolnám, hogy a fejezetek ne külön-külön oldalba rakd, hanem egy oldalt csinálj, "fejezetek" címszó alatt. Úgy nem lesz zavaró! A betűszín és a háttér harmonizál egymással, de alig látszik az oldalaknál az írás, sőt, talán egy olyasmi szín jobb lenne, mint amilyen van a fejlécen. Kevés modulod van, szerezz be egy chatet, vagy tedd ki a főszereplőd képét, mottót, vagy bármit, mert ez így nagyon üres! Blogarchívumot feltétlenül rakj ki! Az nem hiányozhat egy blogból, így nem látom át. Egyébként nem rossz.

10/8

Sztori: Nem tudom. Furcsa, hogy nincsen prológus, vagy bevezetés, vagy ilyesmi. Hirtelen belecsöppentem egy történetbe, még a szereplőket sem ismertem. Nagyon kéne valamilyen bevezető, ez így nem jó! Néhol helyesírási / szórendi hibákkal találkoztam, figyelj rájuk!
Nem értem, hogy hogy tud a csaj ilyen gyorsan elutazni Ausztráliába, majd Amerikába. És azt sem, hogy miért akadt fent ennyire azon, hogy Harry csak meg akarta óvni a rajongóktól. Nekem az egész zavaros, nem volt kellemes olvasni. De nem írsz rosszul, csak figyelj arra, hogy maradj valósághű! Használd a fantáziád! Fejtsd ki bővebben a témákat! Engem nem fogott meg annyira.

10/6

Összhang: Kinézet jó, történet már nem annyira. Figyelj oda!

10/7

Összesen: 30/21

Sok szerencsét! Remélem hasznosak voltak a tippek. További jó bloggolást!

xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése