2013. június 18., kedd

Kritika #30 a girl's life~

Kinézet: A fejléc nem rossz, bár kevés. Nincsen rajta az a plusz, amivel felkeltené az érdeklődésemet. Nem tetszik, hogy Harry a szélén egyáltalán nincsen kivágva. A csajnál még oké, de Harry-nél szembetűnő. Szép hátteret választottál, a színek teljesen rendben vannak. Bár mint mondtam, nekem túl unalmas. A blogarchívumban, a 'Chapter ...' után ne tegyél olyan jelet, minek az? Plusz nem részeket írunk, hanem fejezetek. Javítsd át.

10/7

Sztori: Az eleje sablonos, nem fogott meg. Gondoltam, "ah megint egy ilyen blog". Vannak benne durva helyesírási hibák, amiktől majdnem ledőltem a székemről, pl.: mennije. Helyesen: mennie!! Ez nagyon feltűnő, javítsd sürgősen! 
Másrészt vannak részek, amiket nem értek ( vessző hiányában, vagy egyszerűen te írtad úgy ) : "Felnéztem és Harryvel voltam szembe.Elég félelmetes fejet vágott amit eddig nem,hogy én de Hannah se Faith nem látott." Félelmetes fej? Ez komoly? Jót röhögtem. Persze látszik a fejlődés, mert beleolvastam egy újabb fejezetbe. A blog trailer egész jó lett. Kevés a leíró rész, ez hibaaaa! Mindenkinek mondom, hogy a túlzott párbeszéd u n a l m a s. Bocsi, de nekem annyira nem jön be a blogod.

10/7

 Összhang: Nem hagyott bennem mély nyomot.

10/7


Összesen: 30/21

Változtass. További jó bloggolást.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése