2013. június 9., vasárnap

Kritika #29 ~ Vámpírnaplók Újratöltve [Befejezett]

A blog: KATT

Kinézet: A fejlécedet túl nagynak érzem. A méretén állítanék. Nem tudom eldönteni, hogy ez PNG vagy JPG ..... A szélei nagyon élesek hirtelen ér véget a kép és ez zavaró. Én (ha tudnám) elhalványítanám. Egyébként pedig nagyon szép munka. Jó helyről rendeltél.
A lapokkal egy, de annál nagyobb problémám van, mégpedig az, hogy két sorba csúszik az alapból nagy betűvel létrehozott szöveg. Vagy kisebbre venném, vagy azokat, hogy "~ Az első könyv fejezetei" és a többi...... átraknám egybe. Pl: ~Könyv fejezetek és már mindjárt nem két sor, és akkor még kiférne mellék egy olyan lap, hogy szereplők. Mert az oké, hogy oldalra kiraktad, de ha lapon lenne tudnál jellemzést írni ami szerintem fontos.
A háttered.... egyszer nekem is ez volt a hátterem. Viszont a modulok háttere teljesen fekete. Ez szándékosan ilyen, vagy csak így állt be a háttered? És én inkább választanék valami olyat ami nem mozaikol, mert ez így nem szép és igazán a történethez is valami más illene. Igaz, hogy az a Mistyc Falls erdője és a sorozatban is ezzel a képpel indítanak, de nem előnyös háttérnek használni ( tapasztalatból tudom)
A betűtípusok megfelelőek. Csak a bejegyzés szövegének a méretét állítanám nagyobbra mert így nagyon aprócska.

10/6

Sztori:  Ilyet még nem olvastam. Pont ezért jó lett volna egy prológus vagy bevezető, mert mint az első részben leírtad az első pár sorban, hogy mi volt a múltban pont ugyan azt éreztem az olvasása közben. Hirtelen csöppentem a történetbe. Az első rész nem volt valami hosszú.
A fogalmazásod egész jó, de lenne rajta mit javítani. Akadnak néhol szóismétlések. A vessző után mindig szóközt kell rakni! A történeted egyedi és jól kidolgozott. Attól eltérően, hogy nem tudta mi vár rám nagyon megfogott (és nem csak azért, mert talán a világ legnagyobb vámpír fanjának a kritikáját olvasod.)
Huhh és jöjjön a fekete leves. Akármilyen jó vagy rossz a történeted a párbeszédeid gyatrák. Semmi érzelem nincs benne. Ahogy olvasom olyan mintha csak végigsüvítettél volna rajta. Ezerszer jobb lenne ha odaírnád, hogy milyen hangsúlyban vagy, hogy mondta az illető, azt a bizonyos mondatot.
Tovább nem is húzom ezzel a szót, mer szerintem ebből már rájössz a hibákra. Többször nincs értelme ugyan azt elmondanom.

10/8

Összhang:    Lenne mit változtatni, de ha befejezted már nincs minek. Lehetne jobb is.. sokkal job

10/5

Összesen:

30/19

Remélem hasznodra volt a kritikám. XoxoTori

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése