2013. június 7., péntek

Kritika#19 - A sötétség udvarában

Sziasztok:) Én vagyok az egyik új lány...Kritikákat fogok írni. A kritikában csakis a saját véleményemet mondom, írom le!! Ha valami nem tetszik azt ki mondom, ahogyan azt is ha tetszik. Remélem "tetszeni" fognak a kritikáim ;)

Blog: KATT

Kinézet:
  Nagyon tetszik a fejléc. Egy kissé túl zsúfolt és sűrű, de meg van benne az összhang. Tetszik az is hogy van benne egy kis bordó szín, nem csak a fekete-fehér-szürke. Ötletes! A háttér nekem egy kicsit furcsa. Nem értem, hogy a szürke padló(úgy nézem az az) hogyan kapcsolódik egy vámpíros, "sötét" történethez. Szerintem ezen változtass, de nem muszáj! Szerintem a Lexi Branson nevű lány képét cseréld ki simára. Elrontja az összhangot. Vagy mind legyen gif vagy egyik se. Nem tetszik még a betűtípus sem. Egy ilyen fantasihoz jobb lenne egy kissé díszítettebb, formásabb betűtípus.
  10/8

Sztori:
  Alapjában véve nagyon jó történet. Nagyon ötletes, érdekfeszítő, akciódús és kalandos. A szereplők is nagyon stimmelnek. Ügyesen válogattad meg a képeket a karakterekhez, vagy fordítva.
  Csak egy valami nem tetszik. A helyesírási hibák. Bármilyen blogról is van szó, nekem egyből szemet szúrnak. Néhány szavat, kifejezést rosszul írtál. Nézz utána hogy hogyan is kell leírni ezeket a szavakat és javítsd ki őket!
  10/9

Összhang:
   Kinézet jó, főleg a fejléc, történet még jobb. Nem is értem miért 8 ezer olvasód van. Ez a blog legalább 80 ezer olvasót érdemelne! ;)
  10/9

Összesen:
  30/26

Remélem, hogy a segítségedre lesznek a tanácsaim! És jó blogolást továbbra is! :)

xX.

1 megjegyzés: