2013. június 10., hétfő

Stílus #1-Hétköznapi

Nos, chatben kértétek, hogy úgymond bemutassuk a stílusunkat, és hogy hozzunk összeállításokat.
Most hétköznapi stílusokat, ruhákat hoztam, amit én( Lin Bray ) szoktam felvenni suliba, utcára.

Én alapvetően a divatot követem, aszerint öltözködöm. De szeretem az aranyos cuccokat, ruhákat, virágmintákat. Ugyanakkor szívesen hordok szegecses ruhákat, amik idén nagyon menők! Amit viszont nem szeretek, az a hip-hop stílus, azaz fullcap, buggyos naci, stb.
Kedvenc márkáim: Topshop, Mango, Zara, Forever 21
Akkor jöjjenek az összeállítások!


(1)


 Akkor kezdeném is ezzel. A farmer ing most nagyon divatos, egy lány ruhaszekrényéből sem hiányozhat, hiszen bármikor jól néz ki, és rengeteg kombinációt lehet összeállítani vele! Nekem is van, és egyszerűen imádom. Ehhez akár egy sima fekete gatyát is fel lehet venni, DE ha farmer nadrágot veszel fel, az már túl sok!
Idén nyáron hatalmas fav a bokacsizma, azaz 'boots.' Ehhez hozzáillő táskát választottam, és (ha hideg) hozzáillő dzsekit.
Ing: Topshop
Gatya: H&M
Boots: internetről rendeltem
Táska: Topshop
Dzseki: Topshop
Smink:Esteé Lauder;Rimmel,Essence
Parfüm: Lancome- La vie Est belle ( kedvenc.<3 )

(2)



 Ugyancsak nagy divat a 'khaki' színű ing. Ezt akár kombinálhatod sima farmerrel, vagy fekete cicanacival. A fent látott darab egy boyfriend jeans, azaz bokáig érő naci. Ez egy fekete ballerinával, vagy akár szegecses ballerinával mutat a legjobban. Fontos, hogy a táska mindig megegyezzen a cipő/öv színével, különben borzasztó az összhatás! Az ékszerek,-ami idén ugyancsak divat -párizsos kollekcióból vannak. Ha süt a nap, Ray-Ban napszemcsit fel!
Ing: Forever 21
Gatya: H&M
Táska: Topshop
Cipő: Max Shoes
Ékszerek: Claire's


(3)




 És most jöjjenek a kedvenceim: Jumpsuits! Kényelmes, és emellett még jól is néz ki! (Balról-Jobbra) az első egy Zara darab, a második Topshop, a harmadik Pull&Bear. Az első kombinációhoz bézs színű cipőt és táskát választottam, ugyanis-mint látjátok-a ruhában is van egy kis bézs-rózsaszínes árnyalat. A második egy sportosabb variáció, amihez egy converse mutat a legjobban. Ez az iskolában egy tökéletes választás, csinos, sportos, és nem feltűnő. A harmadik már egy hosszabb változat, ami inkább magasabb lányoknak áll jól. A virágminta is hódítani fog ezen a nyáron! Szandált választottam ehhez, barna árnyalatban, ahogy a táska is.

Cipők: modcloth.com ; converse ; debenhams
Táskák: Zalando , Forever 21, Converse

(4)




Az ombre ( azaz színátmenet ) nem csak a hajban, hanem az öltözködésben is nagyon trendi! Mivel a barack szín, és annak árnyalatai fognak uralkodni a nyáron, ezért én is ilyet választottam. Ehhez egy fekete-fehér póló illik, 'azték' mintában. Ha igazán sportossá akarod varázsolni ezt a szettet, sima fekete converse cipőt ajánlok. Kiegészítő akár lehet szegecs, vagy sima fülbevaló is, a lényeg, hogy passzoljon a gyűrűhöz.Egy kalap pedig feldobja az egész összeállítást.

Nadrág: Pull&Bear
Cipő: Converse
Póló: Topshop
Kiegészítők: Accesorize


(5)

 Ezt inkább bevállalósabbaknak ajánlom, plusz azoknak, akik tudnak járni magassarkúban.(!)  A képen látható, úgynevezett 'mixi' ( midi+ mixi= azaz elöl rövid, hátul hosszú szabású ) idén is hódít. A szín nekem személy szerint az egyik kedvencem, nem véletlenül imádom. A kiegészítőket tengerész stílusba válogattam, a ruhához illő színnel. Ebből a szettből sem maradhat ki az örök fav: Ray-Ban!
Ruha: Bershka BSK
Cipő: Topshop
Kiegészítők: etsy.com; cwonder.com ; bananarepublic.gap.com


(6)

 Tipikus nyári szett. Ez a haspóló bármikor felvehető, mellesleg kényelmes. A shortot rövid fazonú, azaz fel lehet húzni, nem csak a csípőig, oldalán szegecsekkel. Egy szegecses tornacipő tökéletes ehhez a szereléshez. Mivel sportos, ezért inkább egy converse táskát javasolok. A rövidnaci színeivel harmonizáló kiegészítőket választottam. Mint ahogy az előző szettből, innen sem hiányozhat a Ray-Ban! Egy kalap teszi igazán nyáriassá az öltözéket.
Póló: Topshop
Nadrág: Forever 21
Táska: Converse
Karkötő: Claire's
Fülbevaló: Accesorize
Kalap: katt.:)


(7)

 És jöjjön a végére egy kis Taylor-Swift style! Egy egyszerű fehér póló bármikor jól néz ki. A virágminta idén is domináns, hiszen lehet egyszerre aranyos is de dögös! Cipőnek egy retro stílusú cipőt választottam, ami nekem az egyik szerelmem. Kiegészítőknek is virágos cuccokra esett a választásom, hiszen ez teszi még lányosabbá a szettet.
Póló+Táska: Topshop
Cipő: Max Shoes
Szoknya: Mango
Kiegészítők: Bijou Brigitte


Ha választanom kéne, akkor a kedvencem az egyes, vagy a hármas szett. De mindegyik ruhát előszeretettel hordom. Mindenkinek ajánlani tudom, aki lányosan de egyben dögösen szeret öltözködni!

u.i.: eléggé Toshop-fan vagyok, ezt nézzétek el nekem, de nagyon jó ruhák vannak ott.xx

Ennyi voltam mára, kommenteljetek, ha tetszett! Lin xxx

3 megjegyzés:

  1. nekem borzasztoan tetszettek az osszeallitasok!!!
    elloptam par otletet,hogy hogyan lehetnek meg stilusosabb.nekem nagyon tetszettek,es nekem is a kedvenc boltjaim kozott vannak ezek.imadom ezt a bejegyzest!:)))

    VálaszTörlés
  2. Szia.!!:) Remélem nem lesz harag köztünk hogy csináltam egy oldalt ahol vannak ilyen tippek és kiraktam ezt a bejegyzést de úgy azzal kezdtem a bejegyzést hogy Katt ide és ide vezet az oldaladra:) Nem loptam el:) Remélem megérted:)

    VálaszTörlés