2013. június 5., szerda

Kritika#16

A blog: KATT

Kinézet: Nos, ami legelőször feltűnt, az az, hogy a fejlécen rosszul írták le a 'diary-t'. Ezt sürgősen javítani kéne. Valahogy a színek nem harmonizálnak egymással, például a lilához ne válassz kéket vagy narancsot. Elüt a kettő szín egymástól, eléggé zavaró. Az óra teljesen felesleges oda, én a helyedben levenném. Szélesítsd meg a blogodat, a chat teljesen kilóg! Talán szebbé tenné a blogodat, ha felülre oldalakat csinálnál, és mondjuk bemutatnád pl.: a szereplőket, vagy odaraknád a kritikáid, bármit, amit fontosnak tartasz. Külön piros pont a kurzorért, imádom ezt a feliratot. A fejlécről egyebet nem tudok mondani, Harry rondán van kivágva, és a jobboldali csaj karja belemegy a Big Benbe. Egyébként nem rossz, sőt. Icipici probléma: a fejléc kisebb, mint a blog maga, és egyik oldalon sokkal szélesebb a távolság, mint a másik oldalon. Ez nem akkora eget rengető probléma, de javaslom, hogy (ha saját magad csináltad) akkor próbáld szélesebbre állítani és mondjuk még valamivel kitölteni a fejlécet, ha meg nem, akkor bátran kérhetsz tőlünk! Az esztétikum elérésében még azt javasolnám, hogy varázsold világosabbá a blogodat, hisz nem egy depressziós, önmarcangolós történetet írsz! Az olvasó szemének is kellemesebb lesz, és ha megnyitom a blogodat, egyből arra gondolok, hogy: " hű, de aranyos színek, remélem vidám blog lesz. "
A modulok nincsenek túlzsúfolva. Talán kirakhatnál egy képet a főszereplődről, leírhatnád a fontos tudnivalókat, pl.: blog indulása,zárása, következő rész, stb.
Ha megfogadod a tanácsaimat, jó lesz! 

10/7

Sztori: Tetszik, hogy napló formájában írsz. Vannak benne helyesírási hibák, javaslom, hogy először másold át Word-be , automata javítóval megtalálhatod őket. Néha észrevettem, hogy rövidítettél, pl.: hogy helyett 'h'. Ne rövidítsd, nagyon zavaró! Az eleje nem fogott meg annyira, valahogy untam. De Emily karaktere nagyon szimpatikusnak tűnik!
A találkozásuk egy picit sablonos. Találkoznak egy koncerten, ő hatalmas directioner, és hopp,  Harry ki is szúrja őt. Szerintem egy kicsit lassabbra vehetted volna a tempót, hisz szerintem Harry nem csókolna meg egy totál ismeretlen lányt, a koncert után. Használd a fantáziád! :) Egyébként jól írsz, de néha jobban kifejthetnéd a dolgokat, hogy az olvasó számára is érthető legyen, hogy mit gondol éppen Emily. Illetve azt nem értettem, hogy Josht miért utálta meg olyan gyorsan. Szerintem Hollyval is meg tudták volna beszélni a dolgokat, de ebbe nem szólok bele. Nem én írom a történetet.
Az első néhány fejezet után már felkeltette az érdeklődésemet, és nem muszájból olvastam.Szurkolok, hogyHarry-nek nem legyen semmi baja!:)
Remélem, tudtam segíteni. Ügyes blogger vagy! :)

10/9

Összhang: Mint már leírtam, zavaróak a színek. Ha megváltoztatod, akkor gyönyörű blogod lesz.

10/8

Összesen: 30/24

További jó bloggolást, remélem hasznosak voltak tippek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése