2013. június 9., vasárnap

Kritika #23 Everyone is good at something to just have to find

A blog: KATT

Kinézet: Nem tudok mit mondani, mivel én ezt a blogstílust vagy blog létrehozót nem ismerem, fél óráig keresgéltem, míg megtaláltam az első részt. Azt se tudom, hogy lehet-e fejlécet csinálni, de ott fent van valami fejlécszerűség. Viszont a képeket bal oldalon nem hozza be, pedig rá is mentem az indafotóra. De egyébként összhangban van a háttér, meg a színek is, nincsen kivetnivalóm.

10/9

Sztori:  Nem rossz,bár előtted már kitalálták ezt a sztorit, hogy táboroznak és ott lesz a One Direction. Néhol helyesírási, nyelvhelyességi hibáid vannak, ezekre figyelj oda. A történet önmagában jó, csak kicsit furcsállom hogy Harry el akart költözni Amerikába egy lány miatt, akit csak pár napja ismer. Meg hogy tudta ilyen gyorsan megkedvelni a fiúkat Jenna? Ha én valakit utálok, akkor nem fogom pár nap alatt hirtelen megszeretni. Rövid részeket írsz, lehetne hosszabb terjedelmű, több leíró résszel. Ha nagyrészt csak párbeszédek vannak, unalmassá teszi az egészet. Én a helyedbe írtam volna egy prológust vagy bevezetőt, mert így alig tudunk valamit a szereplőkről. Egyébként szívesen olvastam, szóval annyira nem volt unalmas, de nem is ez a 'úristen úristen legyen már kövi.' -blog.

10/ 7

Összhang: Nem szólok bele, hiszen nem blogspotos vagy. ( ajánlom, hogy költöztesd át a blogodat, sokkal több lehetőség van itt blogspoton!:) )

10/ 8

Összesen: 30/24

További jó bloggolást.:)

Lin xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése