2013. június 7., péntek

Kritika #21

A blog: KATT

Kinézet: Én alapjában véve utálom ezt a sablont, DE te kihoztad belőle a legjobbat! A fejléc gyönyörű ( talán kicsit lehetett volna kisebb ), profin van megcsinálva! Viszont a fejléchez nem kék hátteret választottam volna. Engem egy picit zavar. A modulokba nem tudok belekötni, pont jó. Vagy egy chat nem ártana, de ez a te dolgod. Gratulálok, ígényes blogod van!

10/9

Történet: Alig van benne valamilyen helyesírási hiba, ez nagy szó! Ügyesen írsz, mindent kifejtesz, ami fontos lenne az olvasó számára. Piros pont az előszóért, nem mindenki gondol erre. Választékosan fogalmazol. A történet önmagában is remek, csak engem nem kötött le annyira. De ez az én hibám! Én inkább a misztikusabb, természetfelettibb blogok felé hajlok. Nem untam, csak valahogy nem éreztem azt a kényszert, hogy tovább olvassam. Többet valahogy nem tudok rá mondani, tetszik.

10/9

Összhang: Szép, rendezett blogod van! *Taps*

10/9


Összesen: 30/27

További jó bloggolást!

Lin xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése