2013. június 18., kedd

Kritika #31 Sweet Passion

Kinézet: Utálom ezt a sablont. Nem illik valahogy. A fejléc önmagában jó lenne, csak kilóg. Túl nagy! De végre valaki, aki nem csak a szereplőit tette rá a fejlécre. Köszönöm!
A háttér egyáltalán nem jön be. Mozaikos, zavar olvasás közben, és nem harmonizál a fejléccel. Ezáltal eleve az egész blogod kinézete nem szép. Bár ezt igazából nem neked kéne mondanom, csak most vettem észre, hogy nem te dizájnoltad. Külön piros pont a kurzorért! :)

10/ 7

Sztori: Már az eleje óta olvasód vagyok. Nagyon  szeretem a történetedet, egyedi! És végre nem sablonos. Az utolsó egy picit rövid lett, remélem lesznek hosszú részek is! Helyesírási hibákat alig találtam, max. gépelési vagy apró hiba. Dicséret azért, hogy nem Selenát / Lucyt stb. választottad főszereplődnek. Van bevezetőd is, ami éppen elég ismertetőt ad a blogról. Tetszik.

10/9

Összhang: A történet jó, kinézet már nem annyira.

10/8

Összesen: 30/24

További jó bloggolást.:) xx

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom ki írta az utolsó 2 kritikát de hiányzik a link ami mutatná, hogy mégis melyik blogról van szó. Csak szólni szerettem volna :)

    VálaszTörlés