2013. június 27., csütörtök

Kritika #32 Read.Laugh.Love

A blog: KATT

Kinézet: Mivel Noricii csinálta a fejlécedet, ezért arról inkább nem is mondok semmit.( egyébként nagyon tetszik, wow ). Viszont én inkább egy narancsos vagy bézs hátteret választottam volna, mert így nem harmonizál a fejléccel. Igazából első látásra olyan egyszerű, letisztult hatása van. Nem rontottál el semmit(háttér kivételével) de mégse tűnik izgalmasnak. Másnak lehet hogy tetszik, de nekem túl unalmas. Modulokkal minden rendben.

10/8

Sztori: Az első, amit észrevettem, hogy néha kihagyod a vesszőket és értelmetlenné válik a mondat. Figyelj ezekre! Gépelési hibák, ahogy helyesírási hibák is vannak, olvasd át a bejegyzést mielőtt közzétennéd.[Vagy a Word a barátod! Másold be oda, és automatikusan kijavítja a hibákat.]
Szeretném erre is felhívni a figyelmedet:
"Lehetne ennél rosszabb is mondja mindig Carly az öltözködési stílusomra."
Helyesen így kell íni:" Lehetne ennél rosszabb is!- mondja mindig Carly az öltözködési stílusomra." A történetről annyit, hogy sablonos. Londonban van, elmegy bulizni, hopp, leönti Niall-t kólával. Kb. minden második blogon ezt olvasom. DE plusz pont, hogy nem csókolóznak azonnal az első részben. Alapjában véve nem rossz, de ahogy a kinézet, a történet is valahogy unalmas. Ne haragudj, de nem olvastam tovább, mert annyira nem érdekelt. Tegyél bele valamilyen fordulatot, vagy ilyesmi.

10/6


Összhang: Unalmas, nem keltette fel az érdeklődésemet.

10/7

Összesen: 30/21

További jó bloggolást.

Lin Bray xxx 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése