2013. június 5., szerda

Kritika#17

Sziasztok. Azzal kezdeném, hogy új tag vagyok. Most vettek fel. Viktóriának hívnak, de maradjunk a Torinál. Amit tudni kell a kritikáimról: A legőszintébb dolgokat írom le. Ez nem azt jelenti, hogy másnak nem tetszhet, de amit itt olvashattok az csak is kizárólag az Én kőkemény véleményem. Nyugodtan fordulhattok hozzám bármilyen téren. Xoxo Tori


A blog : KATT

Kinézet: Nekem a háttér sok. Irritálóan sok a virág, ami ráadásul kicsi így zavarja a szemet. Alapvetően szép, de mikor megnyitottam a blogod hátrébb kellett ülnöm. Tudod... A kevesebb néha több!
A fejléced nagyon kitűnik a háttérből. Miért van másféle háttere? Az alap képre meg csak rá vannak illesztve a képek? Ez így nem szép. A képek szélei élesek és látszik a képek közötti rés. Sajnos itt azt sem tudtam megállapítani, hogy ki készítette vagy, hogy mi van a jobb alsó sarokba írva, mert egy "angyalka" kitakarja a végét.
Az oldalakhoz még raknék ki elérhetőségeket, infókat, vagy bármi mást, hogy végig érjen a fejléc alatt.
A betűtípust mindenképp változtasd meg, és figyelj arra, hogy olyat válassz ami rendesen kiadja az -ö;-ő és más betűket. A méretüket is nagyobbra állítanám, mert olvashatatlan. Miközben a sorokat futottam olyan érzésem támadt a betűk olvasásától mintha ordítanának velem.
Modulok.... összességében minden lényeges kint van, de azt áruld el, a "Magamról" modul, miért van a bal oldalon egyedül? Akkor vagy rakj át oda valamit, vagy ezt helyezd a jobb oldalra.
A szerelők képét egy méretűre állítanám. A karaktereket jól kidolgoztad.

Vajszívemnek (haha nem) köszönhetően ez a jobbik amit adni tudtam rá.
10/4

Sztori: Tetszik az alap történeted. Nem olvastam még ilyet. Igaz az eleje zavaros és gyors. Egy gyerekkel semelyik rendőr sem közölné a nyílt utcán, hogy "Meghaltak a szüleid ezért velünk jössz". Ez nonszensz!! Ilyet senki nem csinál. Ismételten az alapsztorid egész jó, DE borzalom olvasni ahogy és amit írsz. Egy részben azt tudhattam meg, hogy Louis a 1D tagja kiakadt Harry-re a másik tagra. Majd Louis elrohant, Zayn a házban tartotta a csaj majd Kleer vagy ki is eljutott Harry házához. EZ NEM RÉSZ!!!!!!!

És most jön az amitől majdnem sírva rohantam el a gép elől...... téged nem tanítottak írni? Vagy életedbe nem olvastál egyetlen könyvet sem? Helyesírási hiba, szóköz, vessző, kis és nagybetű.... és ez most csak pár dolog. Nem is tudom mit mondjak.... Minden tő mondatot külön sorba írsz... Nektek nem kellett soha fogalmazást írnotok? És igen... a fogalmazásod olyan mintha lóversenyen lennénk, a te lovadra fogadnék az már egyszer biztos. Miután gazdag milliárdosként tengetném napjaimat egyszer betévednék hozzád, és hatalmas ölelések között hálálnám a három mondatban való, mindent lerendező hadarási tehetségedet. De tényleg… Viszont pechünk van, te sajnos írópalántának készülsz, nem pedig ló vagy, ezáltal én sem leszek milliárdos. Hatalmas kár, jól jönne az a pata business! Hagyjuk is. Rossz.Itt kijavítok egy kis részt:
EREDETI:
Az adrenalin szintem az egekbe szökött.
-Louis, kérlek!-szaladtam utána, és megragadtam a kezét.-Csak baleset volt!
Nem igazán figyelt rám, csak lerázott magáról.
Egy pillanatra megfordult, és a szemembe nézett.
-Zayn!-kiáltotta el magát.
Az említett személy unottan jelent meg a lépcsőn.
-Öö... segíthetek valamiben?-pillantott ránk értetlenül.
Én félig bőgve rángattam Louist, ő meg megpróbált lerázni magáról,.Eléggé fura látvány lehettünk.
-Zayn... megtennéd, hogy ittartod Kleert, ameddig elintézek valamit?-kérdezte Lou.-vagy valakit..-tettem hozzá morogva.
Zayn bólintott, és elindult felém.
-Gyere!-intett.
-Nem!-vontam meg a vállamat.
-Óó, dehogyisnem!-bólintott vigyorogva Zayn, és megragadta a kezemet. (AÚ!) 
Elkezdett a nappali a rángatni.
Közben Lou elment..
-Ezt nem hiszem el! Minek ellett iderángatni??-ültem le duzzogva
A fotelbe.
-Mert Louis azt kérte..-biccentett.
-Persze, mert azt kérte...Miért nem ugrasz inkább a kútba? Több hasznod lenne okoskám..-dünnyögtem.


HELYES:
Az adrenalin szintem az egekbe szökött.
- Louis, kérlek! - szaladtam utána, és megragadtam a kezét. - Csak baleset volt! - nem igazán figyelt rám, csak lerázott magáról. Egy pillanatra megfordult, és a szemembe nézett.
- Zayn! - kiáltotta el magát. Az említett személy unottan jelent meg a lépcsőn.
- Öö... segíthetek valamiben? - pillantott ránk értetlenül. Én félig bőgve rángattam Louist, ő meg megpróbált lerázni magáról. Eléggé fura látvány lehettünk.

- Zayn... megtennéd, hogy itt tartod Kleert, ameddig elintézek valamit? - kérdezte Lou. 
- Vagy valakit.. - tettem hozzá morogva. Zayn bólintott, és elindult felém.
- Gyere! - intett.
- Nem! - vontam meg a vállamat.
- Óó, dehogyisnem! - bólintott vigyorogva Zayn, és megragadta a kezemet. (AÚ!) Elkezdett a nappali a rángatni. Közben Lou elment..
- Ezt nem hiszem el! Minek ellett iderángatni?? - ültem le duzzogva A fotelbe.
- Mert Louis azt kérte.. - biccentett.
- Persze, mert azt kérte...Miért nem ugrasz inkább a kútba? Több hasznod lenne okoskám.. - dünnyögtem.


A történet jó LENNE, de a helyesírásod és a fentebb említettek ezt teljes mértékben lehúzzák, ezért két részben pontozom.
történet: 5/4     a helyesírás: 5/0

Összhang: VÁLTOZTASS!!

10/3

Összesen: 30/11

Továbi boldog és helyes blogolást. Xoxo

5 megjegyzés:

  1. Hú.. köszi a kritikát, majd odafigyelek ezekre.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj, nem tudom mi a bajod, mert te is láthatod, hogy Csütörtökön írt ide kommentet, idézem: "Hú.. köszi a kritikát, majd odafigyelek ezekre."
      Szóval nem tudom mi a bajod. Meg ha befejezi ezt a blogot akkor fejezze, és ha nem bírja a kritikát akkor ne kérjen. Meg láttam a blogján amit most fejezett be, hogy írta: Nem teszi boldoggá az írás. Ez után nem is értem mi bajod van..biztos egy 12 éves gyerek vagy aki csak pampog mindenről. És ha te is ilyen formában írsz akkor mi sem fogunk kedvesen válaszolni..ok csá!

      Törlés
    2. Félreértés ne essék, én nem sérültem meg idegileg (xdd) nem omlottam össze és nem érdekel, hogy ki mit gondol, csak kiváncsi voltam, hogy mit kapnék egy kritikustól. Nem a kritika miatt fejeztem be a blogot, csak nem láttam benne többet.
      Elnézést a barátnôm nevében is.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés