2013. június 9., vasárnap

Kritika #26 Emma Élete

A blog: KATT

Kinézet: A fejléc önmagában szép lenne, jól vannak kivágva a szereplők is, csak valahogy kevés. Nem keltette fel az érdeklődésemet, unalmasnak találom. Az oké, hogy rajta van az, hogy kosarazik, de gondolom nem erről szól az egész blog. Tegyél bele több színt, brushokat, stb. A színek harmonizálnak egymással, a háttér is rendben van. Csak a fejlécen változtatnék.

10/9

Sztori: Kezdeném a helyesírási hibákkal, szóismétlésekkel. Használd a szókincsed, hiszen annyi szó van! Plusz rövid részeket írsz/írtál. Elolvastam az első két fejezetet, de néha nem igazodtam ki a szereplőkön. Nem tudtam, hogy ki-kibe szerelmes, ki-kivel jár,stb. Elhamarkodtad a csókot. Én azt későbbre tettem volna!
Majd végül elolvastam az utolsó három fejezetet, és azt kell hogy mondjam, szépen leírtad az esküvőt. Kicsit sajnálom, hogy Niall emiatt kilépett a bandából, de ebbe nem szólok bele. Ahhoz képest, hogy majdnem mindegyik blog befejezése egy esküvő, te tényleg úgy írtad le, hogy érdekes és megható is legyen egyszerre. Nem tudom, hogy írod-e a tovább a blogot, de szerintem érdemes. Hatalmas különbség van az első és az utolsó fejezet között. Sokat fejlődtél,gratu! :)

10/9

Összhang: Szerintem jó.

10/9

Összesen: 30/27

További jó bloggolást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése